fp4Kontakt os:

Login to your account

Username *
Remember Me

Foreninger der varetager medlemmers fælles interesser overfor f.eks. beslutningstagere i det politiske system.

LEV Kerteminde
thumb_LEV 2
LEV er en privat landsdækende forening for mennesker med udviklingshæmning, pårørende og andre interesserede.
Socialdemokraterne Kerteminde
thumb_download
Et Danmark der står sammen. Hver enkelt af os kan bidrage. Gør vi det, kan vi få et Danmark i vækst.
Soroptimist International Kerteminde
thumb_Soroptimisterne
Soroptimisterne er neutral i partipolitiske og religiøse spørgsmål og fungerer rundt om i verden som NGO'er. Soroptimist International er verdens største kvindeorganisation med repræsentation i FN, hvor vi har taletid.
Metal Senior Kerteminde
thumb_Metal Senior
Metal Senior Kerteminde er en klub der har til formål, at give Faglige Pensionister og efterlønsmodtagere mulighed for at mødes til forskellige aktiviteter i årets løb, såsom kortspil, billard, bankospil, it, snak, udflugter, julefrokoster og meget mere.
Kerteminde Landsbyråd
thumb_Kerteminde landsbyråd
Kerteminde Landsbyråd er en paraplyorganisation for landsbyerne i Kerteminde kommune og består af 12 lokalråd/lokaludvalg. Landsbyrådet er fælles talerør for landsbyerne og er i tæt dialog med Kerteminde kommune om udviklingen af landsbyerne.
Dalby Lokalråd
thumb_Kerteminde landsbyråd
Dalby Lokalråd medvirker til at udvikle lokalområdet Dalby/Hindsholm samt varetager interesser og støtter initiativer, der gør det attraktivt at bo i området. Dalby Lokalråd samarbejder med de øvrige foreninger på Hindsholm og medvirker til koordinering af aktiviteter i Dalby sogn.
Rynkeby og omegns Lokalråd
thumb_8b35dc0b64
Rynkeby og omegns Lokalråd er en forening der, sammen med Kerteminde kommune og med fokus på lokalbefolkningens forhold, vil arbejde for at vartage områdets sociale, kulturelle, fritidsmæssige, landskabelige og byplanmæssige interesser.
«StartPrevious12NextEnd»