fp4Kontakt os:

Login to your account

Username *
Remember Me

Foreninger der varetager medlemmers fælles interesser overfor f.eks. beslutningstagere i det politiske system.

Grænseforeningen for Kerteminde og omegn
thumb_Grænseforeningen
Det er Grænseforeningens formål at støtte danskheden i grænselandet, særligt syd for grænsen, at udbrede kendskabet til grænselandets forhold samt at bevare og styrke dansk sprog og kultur.
Kerteminde Biblioteks Venner
thumb_Kerteminde Biblioteks Venner
Kerteminde Biblioteks Venner dækker et behov for mere liv og kultur omkring biblioteket, byens eneste gratis kulturinstitution. Vi tilbyder foredrag, sangaftener, historiefortælling, bogomtale og meget mere.
Venstre i Kerteminde kommune
thumb_Venstre
Ventre i Kerteminde kommune er en vælgerforening, der har til formål at opstille til Regions- og kommuneudvalg, samt orientere om Venstres politik lokalt, regionalt og nationalt. Endvidere skal vælgerforeningen optage nye medlemmer og ansvarlig for medlemsdatabasen.
Kerteminde og Omegns Pensionistforening
thumb_pens
Samværet og oplevelserne bliver højt prioriteret når Kerteminde og omegns pensionistforening fastlægger arrangementer
LFF - Kerteminde
thumb_llf
Foreningen arbejder for bedre vilkår for nuværende og kommende Langtidssyge, Fleks– og Skånejobbere samt Førtidspensionister.
Turismens Venner
thumb_turismensvenner1
En forening til gavn og glæde for alle
Kerteminde Erhvervsforening
thumb_17888_473087879409071_1923525535_n
Et driftigt erhvervsliv i Kerteminde
LINK Kerteminde / En del af Dansk Flygtningehjælp
thumb_LINK
Det frivillige arbejde skal ikke laves for flygtninge og indvandrere, men skal gennemføres sammen med flygtninge og indvandrere. Det skal øge tilliden og nedbryde fordomme om hinanden.
Frimurerlogen Hans Schack
thumb_Frimurerlogen Hans Schack
Frimureriet er en lære for livet, og måske slet ikke så hemmelig som du tror.
Mesinge Sogns Lokalråd
Mesinge Sogns Lokalråd er en forening for borgere, foreninger og virksomheder i det "gamle Mesinge Sogn.
«StartPrevious12NextEnd»